آنچلوتی هازارد در رئال می ماند برخی از بازیکنان من را غافلگیر

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، عملکرد تعدادی از بازیکنان این تیم را غافلگیر کننده خواند و از ادامه حضور «ادن هازارد» در جمع کهکشانی‌ها خبر داد.


به گزارش ایرنا؛ رئال‌مادرید و کادیز فردا (یکشنبه) در رقابت‌های لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند و باتوجه به تعیین تکلیف قهرمانی کهکشانی‌ها در لیگ این کشور، دیدار مذکور برای قهرمان لالیگا صرفا حکم یک بازی آماده‌سازی را در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا می‌کند.


«کارلو آنچلوتی» در آستانه این دیدار در نشست مطبوعاتی شرکت کرد و در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارد که فینال لیگ قهرمانان هرچه زودتر برگزار شود، اظهار داشت: باید به تقویم احترام بگذاریم. برای فینال در حال آماده‌سازی خوبی هستیم. بازیکنان به خوبی از هدفی که داریم و نحوه رسیدن به آن اگاه هستند؛ تعهد و سختکوشی.


وی افزود: البته این موضوع در مورد بازی فردا هم صادق است. 


«محمد صلاح» در رابطه با هدفش برای گلزنی به رئال در فینال لیگ قهرمانان حرف زده و همچنین خود را در پست مهاجم، بهترین بازیکن جهان توصیف کرده است.


آنچلوتی در این باره نیز گفت: صلاح گفته که در پستش بهترین است و فکر می‌کنم حق دارد. با او موافقم. صلاح در این پست بهترین بازیکن دنیاست.


وی در خصوص برخی از بازیکنان تیمش نیز تاکید کرد: از هیچکدام از بازیکنان ناامید نشده‌ام. بعضی از بازیکنان که شناخت کمتری نسبت به آنان داشتم، مرا غافلگیر کردند؛ بازیکنانی مثل والورده، رودریگو، کاماوینگا و چند نفر دیگر.


این مربی موفق اضافه کرد: در مورد وینیسیوس غافلگیر نشدم چون او با استعداد است و این را ثابت کرده و حالا هم در زدن ضربات آخر بهتر عمل می‌کند. 


مرد ایتالیایی در مورد «ادن هازارد» نیز گفت: در مورد آینده او حرف نزده‌ایم. برنامه او کاملا مشخص است: او می‌ماند و باانگیزه بالایی هم اینکار را خواهد کرد چراکه در سال‌های اخیر، روزهای خوبی را سپری نکرده و و دوست دارد توانایی و کیفیت خود را اثبات کند. 


تیم فوتبال رئال مادرید هفتم خردادماه در پاریس در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول خواهد رفت.


تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری خانگی با ۶ گل لوانته را درهم کوبید.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *