تقویت سیستم ایمنی بدن مبتلایان به سرطان با داروی ایرانی برپایه


P>به گزارش روز شنبه گروه علم وآموزش ایرنا، حسین رضائی زاده رییس هیات‌ مدیره این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این محصول یک شربت غلیظ شده دارای ترکیبات ارگانیک است، گفت: این محصول بر پایه ژل رویال است که دارای خاصیت‌های فراوانی بوده و می‌تواند سیستم ایمنی بدن بیمار را بهینه کند.


وی خاطرنشان کرد: این محصول دانش‌بنیان، محتوای ویژه‌ای از قندها، چربی‌ها و پروتئین‌ها دارد و همچنین ویتامین‌ها و مواد معدنی مؤثری را در خود جای داده است.


این تولید کننده افزود: تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان، انواع ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی چون پتاسیم، کلسیم، آهن و روی به همراه سایر مواد مغذی و مورد نیاز برای انسان که در ترکیب عسل موجود است، باعث می‌شود تا مجموعه ژل رویال، فرآورده‌ای حافظ سلامتی محسوب شود.


رضائی زاده همچنین گفت: هنگامی که بدن انسان به دلایلی مختلفی مانند ضعف و خستگی، بیماری، ورزش شدید و حرفه‌ای، سرطان و موارد دیگر دچار اختلال در عملکرد سیستم ایمنی باشد، مستعد عوارض مختلف می‌شود، عسل طبی و ژل رویال یا غذای ملکه به لطف ترکیب منحصربه‌فرد خود و پروتئینی که در طبیعت فقط در این ماده وجود دارد و تاکنون به شکل مصنوعی قابل ساخت نبوده، باعث تقویت و ایمنی بهتر بدن می‌شود.


وی تصریح کرد:‌ عصاره عناب به دلیل اثرات آنتی‌اکسیدانی بهبود هضم و جذب، فعالیت ضد رادیکال‌های آزاد ناشی از سموم، منع نفوذپذیری و شکنندگی عروق، افزایش ترشح اریتروپویتین و موارد دیگر باعث بهبود خون‌سازی و خون‌رسانی، افزایش توان جسمی و کمک به تعدیل سیستم ایمنی  می‌شود.


وی یادآور شد: در دو کارآزمایی بالینی انسانی کنترل شده در بیماران مبتلا به سرطان، این محصول باعث کاهش ضعف و بهبود خستگی و افزایش کیفیت زندگی در بیماران مبتلا به سرطان‌های پروستات، سینه، گوارش و موارد دیگر شده است، طعم مطلوب این محصول که فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده نیز است از مزایای استفاده از این دارو برای این بیماران محسوب می‌شود.


مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: یکی دیگر از مزایای مهم این شربت تقویت قدرت باروری در زنان است، همچنین این محصول برای تمام سنین با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از دیگر موارد استفاده این محصول می‌توان به افزایش توانایی دفاعی بدن در مقابله با سرماخوردگی، آنفلوآنزا بویژه در سالمندان و کودکان، تأمین انرژی در دوران نقاهت بیماری، کمک به رشد کودکان و افزایش حافظه اشاره کرد.


رییس هیات‌مدیره این شرکت دانش‌بنیان تصریح کرد: تمامی مواد اولیه این محصول در داخل تولید و تهیه می‌شود، بنابراین باعث حمایت و ایجاد اشتغال در شغل زنبورداری و کشاورزی برای تهیه عناب نیز شده است.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *