دستور رییس جمهور برای برخورد جدی با مقصران حادثه مشهد با چنین

تهران – ایرنا – رییس‌جمهور با اعلام مخالفت صریح دولت با رَویه‌های مشابه آنچه در جریان مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در مشهد برای تعدای از بانوان رخ داد، بر لزوم برخورد قاطع با عوامل این ماجرا تأکید کرد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه) هیأت دولت، با ابراز ناخشنودی از حوادث رخ داده در حاشیه مسابقه تیم ملی فوتبال در مشهد، بار دیگر مخالفت دولت با چنین رَویه‌هایی را اعلام کرد.


رییس‌جمهور همچنین بر ضرورت برخورد جدی و قاطع با قصور و تقصیرهای انجام شده در این ماجرا تأکید کرد.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه نهم فروردین ماه در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که جنبه تشریفاتی هم داشت به مصاف لبنان رفت و در یک بازی آسان موفق شد این تیم را با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش شکست دهد.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری نیز در جلسه روز چهارشنبه دهم فروردین هیات دولت و پس از ارائه گزارشی مبنی بر حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس، به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده را بطور دقیق  مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار بگیرد.


احمد وحیدی وزیر کشور نیز در روز چهارشنبه دهم فروردین ماه در جریان سفر هیات دولت به مشهد گفت: با کسانی  که در بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان مرتکب تخلف شدند با جدیت برخورد می شود.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *