روی کاغذ نتیجه به سود ایران است

تهران- ایرناپلاس- تیم ملی ایران امروز به مصاف اصلی‌ترین حریف خود در گروه یعنی کره‌جنوبی می‌رود. شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی در نبرد امروز بیش از ۸۰ درصد مسیر صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را طی خواهند کرد.


به گزارش ایرناپلاس، امروز عیار مربیگری دراگان اسکوچیچ در این بازی مشخص خواهد شد، چرا که بزرگ‌ترین چالش مربیگری او در نیمکت داغ فوتبال ایران رقم خواهد خورد.


ابراهیم قاسم‌پور، ملی‌پوش اسبق تیم ملی کشورمان با تاکید بر این‌که دیدار با کره‌جنوبی سخت‌ترین آزمون دراگان اسکوچیچ است به ایرناپلاس گفت: بازی با کره‌جنوبی نسبت به دیدار با امارات بازی سختی است. کره‌ای‌ها از بازیکنان شاخصی استفاده می‌کنند و بازیکن‌های زیادی دارند که لژیونر هستند و تجربیات خوب خودشان در تیم‌های خوب اروپایی را به فوتبال کره انتقال می‌دهند و فوتبال روان‌تری را نسبت به امارات دارند.


وی عنوان کرد: درست است که ما بازی را در خانه و باز بدون تماشاگر انجام می‌دهیم اما آن بُعد پروازی که کره‌ای‌ها داشتند می‌تواند تاثیرگذار باشد.


پیشکسوت فوتبال ادامه داد: در سال‌های اخیر تیم ملی ما همیشه مقابل کره‌جنوبی با انگیزه و خوب بازی کرده و اکثر بازی‌ها به سود ما رقم خورده و به ندرت بازی را به آن‌ها واگذار کرده‌ایم. نباید بی‌گدار به آب زد با توجه به نفراتی که اسکوچیچ در اختیار دارد اکثر آن‌ها در سال‌های اخیر کنار یکدیگر بازی کرده‌اند مخصوصاً در خط حمله که مهدی طارمی و سردار آزمون یک زوج خوب را تشکیل داده‌ و به دلیل هماهنگی با هم و آگاهی از توان و تخصص یکدیگر به یک زوج زهردار تبدیل شده‌اند و بخوبی به هر خط دفاعی فشار می‌آورند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که برای یکدیگر ایجاد می‌کنند، استفاده نمایند.


قاسم‌پور در پایان ضمن آرزوی موفقیت تیم ملی کشورمان برابر کره‌جنوبی گفت: «ما در دیدار با امارات اسیر بازی حریف شدیم امید است این اتفاق در بازی امروز رخ ندهد و بتوانیم حریف را اسیر بازی خود کنیم. وی گفت : در فوتبال حوادثی رقم می‌خورد که غیرقابل پیش‌یینی است امیدوارم که اتفاقات خوبش برای ما روی دهد. روی کاغذ نتیجه به سود ایران است امیدوارم اتفاقات بد آن در این دیدار رخ ندهد و بازیکنان ما در شرایط مطلوبی باشند تا بتوانیم این بازی را نیز با موفقیت به پایان برسانند، ما اگر این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم بدون تردید هفتاد، هشتاد درصد مسیر صعود را طی کرده‌ایم.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *