قابلیت جدید امنیتی برای توئیتری ها

تهران-ایرنا-اکنون تمام کاربران توئیتر می توانند در نسخه وب این پلتفرم بدون مسدود کردن فالورهایشان، آنها را حذف کنند.این شرکت ماه گذشته میلادی آزمایش این گزینه را آغاز کرد و از امروز تمام کاربران به آن دسترسی دارند.


به گزارش مهر به این ترتیب کاربر برای آنکه فرد خاصی نتواند توئیت هایش را ببیند، می تواند به گزینه فالورز در پروفایل خود برود و روی ۳ نقطه کلیک کند. در مرحله بعد کافی است تا گزینه «حذف این فالور» را انتخاب کند.


قابلیت جدید بخشی از تلاش های توئیتر برای کاهش آزار در این پلتفرم است. گاهی اوقات کاربران پس از مسدود کردن افراد با انتقام از سوی آنها یا حساب های ثانویه شان روبرو می شوند اما حذف کردن آنها به این شیوه و در حقیقت ساکت کردن آنها چنین پیامدهایی را در پی نخواهد داشت.


این قابلیت به کاربران قدرت کنترل بیشتری می دهد و همچنین میزان آزار را کاهش می دهد. با این روش فردی که از فهرست فالورها حذف شده همچنان می تواند توئیت های عمومی کاربر را ببیند.


علاوه بر این موارد توئیتر مشغول آزمایش قابلیت Safty Mode است که به طور خودکار حساب های کاربری که ادبیات مخربی دارند را مسدود می کند. همچنین این شرکت به دنبال روش هایی برای فیلتر و محدود کردن پاسخ به توئیت ها است.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *