موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان مشاوره با بهترین وکیل اصفهان

هزینه حق الوکاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان
اکثر همشهریان ما علاقه مند هستند که پرونده های قضائی خود را به بهترین و با سابقه ترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان محول کنند. شما باید بدانید که شرایط وکلا بسیار شبیه به شرایط جامعه پزشکی است و همانطور که شما در بیماری‌ سخت به هر پزشکی اعتماد نمی کنید و پیش از مراجعه به پزشک مورد نیاز تحقیق های فراوانی انجام می دهید، در انتخاب بهترین وکیل در اصفهان هم باید دقت زیادی داشته باشد و آگاهانه انتخاب کنید.برای این امر سایت موسسه حقوقی و دفتر وکالت اصفهان مشاوره با بهترین وکیل اصفهان در آدرس https://www.isfahanlawfirm.ir/ پیش بینی شده است.

متأسفانه بسیاری از اوقات دیده شده است که اشخاص با سوء استفاده از نا آگاهی و عدم دانش حقوقی مردم، خود را وکیل پایه یک دادگستری اصفهان معرفی و مبالغ بسیار زیاد وهنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند. همچنین اگر شما به دنبال گرفتن وکیل ارزان قیمت در اصفهان و وکیل رایگان هستید، بدانید که هیچ وکیل خبره و توانمندی کار حساس قضاوت را با تعرفه ارزان و رایگان به درستی انجام نخواهد داد؛ سپردن وکالت به یک وکیل بی تجربه و نا آگاه همانند سپردن تیغ جراحی به دست پزشک بی تجربه در یک عمل جراحی حساس می باشد؛ در صورتی که این اشخاص، هیچ گونه مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های بی پایه و اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ در دادگاه، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند.


هزینه وکیل بر اساس آیین نامه های مربوطه هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل دریافت می گردد. اما آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر بسزایی دارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد. در نظر داشته باشید حق الوکاله شامل هزینه های مربوط به کارشناسی، ثبت درخواست، دادرسی و… نمی شود و موکل باید این تمامی این هزینه ها را به صورت جداگانه تقبل و پرداخت نماید.
خدمات موسسه حقوقی اصفهان در یک نگاه
دفتر وکالت اصفهان، با همکاری بهترین وکیل با تجربه پایه یک دادگستری اصفهان و کارشناسان مجرب با بیش از چندین سال تجربه وکالت و صدها پرونده موفق حقوقی داخلی و بین المللی در اصفهان مفتخر است گامی ثابت و محکم در پذیرش پرونده و پیگیریهای قضایی لازم در محاکم حقوقی و کیفری اصفهان و سراسر ایران با رعایت اصول حرفه ای ارائه نماید.
در موسسه وکالتی ما تمامی پرونده های حقوقی با استفاده از خرد جمعی بهترین وکیل های اصفهان، از جمله بهترین وکیل خانم اصفهان و بهترین وکیل آقا در اصفهان؛ بررسی و سپس با ارائه بهترین راهکارها مدیریت می شود.
سرفصل خدمات ما شامل قبول وکالت کلیه دعاوی حقوقی؛ کیفری و خانوادگی از جمله: خیانت در امانت داری، کلاهبرداری، جعل اسناد، شکایت چک برگشتی، دعاوی اجاره ، الزام به انجام تعهد ، توقیف اموال ، مطالبه مهریه ؛ نفقه ؛ تهیه مسکن و تعیین تکلیف زوجه ؛ طلاق توافقی ؛ طلاق یک طرفه ؛ ارث ؛ وصیت ؛ تقسیم ترکه ؛ توقیف اموال ؛ تغییر نام و نام خانوادگی و … در اصفهان می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *