ورزشکاران می توانند اراده سیاسی ما را در دنیا نشان دهند

تهران- ایرنا- جانشین ستادکل نیروهای مسلح گفت: کاری که ورزشکاران قهرمان انجام می‌دهند را نمی‌توان با یک لشکر هم انجام داد؛ ورزشکاران می‌توانند ارزش‌های اخلاقی را ترویج کنند و اراده سیاسی ما را به دنیا نشان دهند.


به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح عصر سه‌شنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: در نیروهای مسلح اصرار براین است که نیروی انسانی ویژگی خاصی داشته باشد، چون نیروی انسانی حرف اول را می‌زند در واقع نیروی انسانی ورزیده می‌تواند نسبت به وقایع اطراف خود واکنش سریعی از خود نشان دهد.


جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ورزش همگانی در نیروهای مسلح یک اصل است که به آن اهتمام جدی وجود دارد لذا آمادگی جسمانی باید جزو اصلی ملاک‌های ارتقای شغلی باشد که در حال انجام است.


امیر نصیرزاده با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی و همگانی مکمل یکدیگر هستند به همین جهت هردو باید مهم شمرده شوند، گفت: ورزشکاران نمایندگان مردم پرافتخار و بزرگ کشورمان هستند، زیرا کاری که ورزشکاران قهرمان انجام می‌دهند را نمی‌توان با یک لشکر هم انجام داد؛ ورزشکاران می‌توانند ارزش‌های اخلاقی را ترویج کنند و اراده سیاسی ما را به دنیا نشان دهند لذا این موارد برای جامعه اسلامی‌کشورمان بسیار اهمیت دارد.


جانشین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: ما دنبال هویت‌سازی نیستیم چون هویت‌مان مشخص است، اما برخی‌ها با میزبانی مسابقات ورزشی دنبال هویت‌سازی و مشروعیت‌سازی هستند بنابراین وقتی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی مسابقه نمی‌دهیم اراده سیاسی خود را نشان می‌دهیم بر این اساس باید برای تربیت ورزشکاران و رشته‌های مدال آور، برنامه ریزی و سرمایه گذاری داشته باشیم.


امیر نصیرزاده با تاکید بر اینکه ما دنبال قهرمانی به هر روشی نیستیم، بیان داشت: ورزشکارانی که نه تنها برای دریافت پول بیشتر پرچم تابعیت خود را به دیگران نمی‌فروشند و آلت دست معاندین کشورمان نمی‌شوند بلکه ارزش و قدر خود و ملت شان را می‌دانند، پاس می‌داریم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *