ورزشگاه شهید چمران ساوه بعد از نوروز آماده برگزاری مسابقات لیگ

ساوه – ایرنا – رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه گفت: فعالیت‌های مربوط به بازسازی و ترمیم چمن ورزشگاه شهید چمران در دست انجام است و این مجموعه پس از تعطیلات نوروزی شرایط و آمادگی برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را خواهد داشت.


«مهدی عبدی» روز چهارشنبه به ایرنا گفت: عملیات کاشت چمن انجام شده است و اکنون در مرحله کوددهی قرار دارد و در هفته آینده هم برای ترمیم رختکن و سکوها نیز پیمانکار جدید آغاز به کار خواهد کرد.


وی اظهار داشت: فعالیت‌های مربوط به آبدهی و کوددهی طی هفته آینده در چمن زیر کشت مجموعه ورزشی چمران انجام خواهد شد و تلاش می‌شود برای بازی‌های پس از تعطیلات نوروزی شرایط میزبانی دیدارهای خانگی خوشه طلایی مهیا گردد.


رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه در پاسخ به این سئوال که نبود کاور برای زمین چمن شهید چمران یکی از مشکلاتی است که باعث تخریب سریع آن می شود، گفت: تامین کاور مستلزم هزینه‌ای سنگین حدود ۱۶۰ میلیون تومان است که از توان و منابع این اداره خارج است و اساسا ما مسئولیتی در این زمینه نداریم زیرا بخش خصوصی در حال تیم‌داری است و به عنوان مثال تیم گل گهر سیرجان همه این ملزومات را تامین می‌کند.


عبدی با بیان اینکه شرایط تیم‌داری برای مالک باشگاه خوشه طلایی و تامین همه هزینه‌ها مشکل است، خواستار ورود و حمایت بخش صنعت شهرستان ساوه از این تیم شد و گفت: با همفکری میان طرفین امکان جلب حمایت شرکت‌های صنعتی از این تیم وجود دارد.


وی تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان در کنار سایر مسئولان شهرستان دغدغه حمایت از خوشه طلایی و فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشگاه شهید چمران را دارد و در این زمینه هرآنچه در توان داریم را به کار خواهیم گرفت تا نماینده ساوه و استان مرکزی در لیگ آزادگان با برگزاری دیدارهای خانگی بتواند بهترین نتایج را کسب کند.


لازم به یادآوری است که برای سومین سال پیاپی تیم خوشه طلایی ساوه که در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد به دلیل مهیا نبودن زیرساخت‌های ورزشگاه خانگی از جمله کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه با حکم سازمان لیگ مجبور به برگزاری دیدارهای خانگی خود در شهرهای اراک، قم و تهران است و امسال هم اغلب بازی‌هایی که این تیم حکم میزبان را داشت در شهر تهران و ورزشگاه کارگران برگزار شد.


خوشه طلایی ساوه باید روز دوم اسفند ماه جاری با ویستا توربین در تهران، هفتم اسفند به عنوان میزبان با شهرداری آستارا (در تهران)، روز چهاردهم اسفند با مس شهر بابک در استان اصفهان، ۲۰ اسفند با پارس جنوبی جم به عنوان میزبان (تهران) و ۲۵ اسفند هم با مس کرمان دیدار کند.


در صورت آماده شدن ورزشگاه شهید چمران، خوشه طلایی در سال ۱۴۰۱ و در روز دهم فروردین باید با خیبر خرم آباد در ساوه رقابت کند.


خوشه طلایی در پایان هفته هفدهم لیگ آزادگان با ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول رقابت ها قرار دارد و تیم ملوان بندرانزلی با ۳۹ امتیاز صدرنشین است.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *