تاکید حاج علی اکبری بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف

ایسنا/سمنان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت تهران بر لزوم ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف با هدف صیانت از عفاف در جامعه تاکید کرد.


 حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ، ۲۴ آبان در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان اظهار کرد: بحث رعایت حجاب و عفاف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و لازم است ائمه جمعه به سبب جایگاهی که دارند با همفکری سایر مسئولین و همراهی مردم دیندار، تدبیری بیندیشند.


وی با اشاره به لزوم صیانت از فرهنگ عفاف در جامعه افزود: ایجاد گروه های جهادی حجاب و عفاف و همچنین تشکیل قرارگاه با محوریت استاندار، از بهترین راه ها برای صیانت از خانواده ها است که در این مورد باید از تمام‌ ظرفیت‌ ها مانند بسیج محلات و مساجد و…استفاده  کرد.


به گزارش ایسنا، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از مردم سمنان به عنوان مردمی متدین و انقلابی یاد کرد و گفت: استان سمنان با وجود مردم متدین همیشه جزو استانهای برتر در حوزه حجاب و عفاف در سطح کشور بوده است.


امام جمعه موقت تهران با تقدیر از خدمات استاندار سمنان تصریح کرد: استاندار سمنان، سرمایه بزرگی برای استان است و وجود ایشان می تواند منشأ خیر و برکت همراه با دستاوردهای بزرگ برای استان باشد.


سمنان در شمار سه استان برتر در رعایت حجاب


استاندار سمنان نیز در گردهمایی ائمه جمعه استان اظهار کرد: خوشبختانه وفاق و همدلی خوبی بین دستگاه های دولتی و ائمه جمعه استان برقرار است که این همدلی با محوریت و رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان شکل گرفته است.


وی ادامه داد: استان سمنان با وجود مردم متدین و دیندار جزو سه استان‌ برتر در حوزه رعایت حجاب و عفاف در سطح کشور است.


هاشمی خاطرنشان کرد: دانشگاه های استان سمنان به واسطه مدیریت مناسب و هم‌چنین وجود دانشجوهای انقلابی در اغتشاشات سال گذشته کمترین تنش را برخوردار بوده است.


استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و پرورش و رعایت موازین شرعی ، اقدامات خوبی صورت گرفته است که این اقدامات ادامه دار است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *