گرشاسبی قهرمانی در سوپرجام را به کارگران فولاد تقدیم می کنیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: خوشحال هستم از اینکه توانستیم امروز جام قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آوریم، من باید یک خدا قوت ویژه به کارگران و کارکنان شرکت فولاد بگویم که در گرمای وحشتناک زحمت می‌کشند.


به گزارش ایرنا،«حمیدرضا گرشاسبی» پس از پایان بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس که با قهرمانی تیمش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحال هستم از اینکه توانستیم امروز جام قهرمانی را برای هواداران به ارمغان آوریم، من باید یک خدا قوت ویژه به کارگران و کارکنان شرکت فولاد بگویم که در گرمای وحشتناک زحمت می‌کشند. 


وی افزود: ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید با تقویت تیم خود بهترین نتایج را در این رقابت‌ها بگیریم. به جواد نکونام و دستیارانش خسته نباشید ویژه می‌گویم که در این مدت برای موفقیت فولاد تلاش زیادی انجام دادند.


مدیرعامل فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما بازیکنانی که مد نظر کادر فنی باشد در اختیار خواهیم گرفت تا تیم تقویت شود، نکونام به عنوان سرمربی نفرات خود را معرفی و باشگاه نسبت به جذب آنها اقدام می‌کند.


گرشاسبی تصریح کرد: باشگاه استقلال درخواست جذب صالح حردانی را داد و با توجه به اینکه ما باید در آسیا به میدان می‌رفتیم اعلام کردیم دو بازیکن خود را به فولاد بدهید تا رضایت‌نامه این بازیکن صادر شود و در نهایت به توافق رسیدیم.


وی گفت: من به نکونام گفته‌ام که مستطیل سبز برای شما باشد و بیرون آن هر مسائلی باشد با کمک دیگر مدیران فولاد خوزستان موانع پیش رو را برطرف می‌کنیم.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *