مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم

اهواز – ایرنا – مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر کسب سهمیه آسیایی، در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله اول صعود کنیم.


به گزارش ایرنا حمیدرضا رجبی روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک در اهواز بیان کرد: فردا بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک داریم چرا که می‌دانیم آنها بسیار دونده و پرتلاش بوده و درگیرانه بازی می‌کنند.


وی با بیان اینکه آلومینیوم از بازیکنان سرعتی خوبی در خط جلو بهره می‌برد افزود: امیدواریم بتوانیم بهترین نمایش را داشته باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.


مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص اضافه شدن مهدی شیری به ترکیب تیم فولاد و جذب بازیکن آسیایی، گفت: تاکنون موفق به جذب پنج بازیکن شده‌ایم و در خصوص مهدی شیری نیز به توافق رسیده و این بازیکن به تیم ملحق می‌شود اما در رابطه با بازیکن آسیایی چون هنوز زمان کافی داریم، در چند روز آینده این اتفاق صورت می‌گیرد. 


وی افزود: جا دارد از آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه، اعضای هیات مدیره و همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولادخوزستان تشکر کنم که شرایط را برای جذب بازیکن در تیم فراهم کردند.


رجبی گفت: در ۲ سال گذشته با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، به تیم فولاد فشار آمد و امسال نیز چون از ابتدای فصل همراه با تیم نبودیم، شرایط برای ما سخت بود اما با توجه به نفراتی که جذب کردیم با تمام انرژی و توانمان سعی می‌کنیم از نام بزرگ فولاد دفاع کنیم.


دیدار تیم های فولاد و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۴ بهمن در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *