اجرای پروژه زیباسازی و شاداب سازی مدارس در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: امسال در قالب اجرای طرح شهید عجمیان، پروژه زیباسازی و شاداب‌سازی مدارس استان اجرا شد که با حضور اولیا، دانش‌آموزان و کادر مدارس یک کارگاه بزرگ شاداب‌سازی بسیاری از مدارس در استان ایجاد شد.


به گزارش ایسنا، افشین امیریان ۲۸ شهریورماه در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به برنامه‌ریزی پروژه مهر در مرکز استان و تمامی شهرستان‌ها در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: برنامه‌های بسیار گسترده، متنوع و وسیعی ذیل این پروژه پیش‌بینی و نیز برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اتفاقات و حوادث احتمالی نیز که اجرای پروژه مهر را دچار اشکال کند، انجام شده است؛ هر چند مجموعه آموزش و پرورش با تمام توان برای اجرای کامل این پروژه مصمم است.



وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید با شعار «مدرسه قوی، ایران قوی» آغاز خواهد شد، ادامه داد: امسال در قالب اجرای طرح شهید عجمیان، پروژه زیباسازی و شاداب‌سازی مدارس استان اجرا شد که با حضور اولیا، دانش‌آموزان و کادر مدارس یک کارگاه بزرگ شاداب‌سازی بسیاری از مدارس در استان ایجاد شد. 



امیریان بیان کرد: همچنین جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام شد و در حوزه تجهیز و نوسازی مدارس نیز اقدامات خوبی در تابستان امسال انجام شده است.



مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در مبحث حمل و نقل مدارس استثنایی از سوی وزارت کشور ابلاغ و برنامه‌ریزی در استان انجام شد که خوشبختانه فرمانداران سراسر استان همکاری خوبی را جهت اجرایی شدن این ابلاغیه داشتند. همچنین با پیگیری معاونت متوسطه، مجوز تأسیس دو مدرسه نمونه متوسطه اول در شهرهای اردل و بن اخذ شد که جذب دانش‌آموزان نیز انجام شده و از سال تحصیلی جدید این آموزشگاه‌ها کار خود را آغاز می‌کنند. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟لینک مطالب دیگرراهنمای خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *