برند اول قبولی مدرک زبان مهاجرت  ایلتس ielts در کشور – پلتفرم vip  دکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

برند اول قبولی مدرک زبان مهاجرت  ایلتس ielts در کشور – پلتفرم vip  دکتر علی اباصلتیان

جهت اطلاعات بیشتر از پلتفرم دکتر اباصلتیان به ادرس زیر مراجعه کنید

Www.Abasaltian.Com

آزمون «آیلتس (Ielts)» در پلتفرم دکتر اباصلتیان

 

در این پست قصد داریم قسمتی از خدمات پلتفرم vip  ازمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی کشور را به کاربران محترم سایت خود معرفی کنیم. پلتفرم vip  دکتر علی اباصلتیان به عنوان برند اول ازمون های زبان کشور و نامی آشنا برای داوطلبان ازمون های زبان دکتری می تواند تکیه گاهی مطمعن برای این متقاضیان باشد. پلتفرم vip  دکتر علی اباصلتیان در 14 چهارده ازمون ملی و بین المللی زبان خدمات متمایز و نابی به تمام متقاضیان در سطح کشور ارائه می کند. این ازمون های عبارتند از ای پی تی دانشگاه ازاد، ام اس ار تی ، تولیمو و ایلتس و تافل و ….

 

یکی از معتبرترین آزمون‌های جهانی در زمینه تعیین سطح زبان انگلیسی، آزمون Ielts می‌باشد؛ این آزمون به واسطه دانشگاه کمبریج بریتانیا و شورای فرهنگی این کشور و مرکز Ielts استرالیا، در بیش از 100 کشور و بیش از 200 حوزه امتحانی برگزار می‌گردد و داوطلبان می‌‌توانند از مزایای آن جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور و یا مهاجرت به کشورهای دیگر استفاده کنند.

روش حفظ ڪلمات انگلیسی ، فرمولهای گرامری و عبارات سخت مختص قبولی امتحان(MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

پشتیبانی کامل از ثبت نام تا قبولی قطعی (MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

 

توجه داشته باشید که آزمون آیلتس انواع مختلفی دارد و هر کدام دارای شرایط خاصی است؛ یکی از انواع آزمون آیلتس، نوع آکادمیک آن است و با عنوان IELTS Academic شناخته می‌شود؛ آزمون آیلتس آکادمیک، صرفا برای ارائه به دانشگاه‌های انگلیسی زبان در مقاطع ارشد و دکتری کاربرد دارد.

نوع دیگر آیلتس، دارای کاربرد علمی – اجتماعی است و با عنوان IELTS General Training شناخته می‌شود. آزمون آیلتس جنرال، بیشتر برای با هدف مهاجرت شغلی و دست یافتن به فرصت‌های شغلی در کشورهای انگلیسی زبان کاربرد دارد.

سومین نوع آیلتس، که سطحی به مراتب ساده تر از دو نوع دیگر دارد، با عنوان IELTS Life Skills شناخته می‌شود. آزمون آیلتس لایف اسکیلز، بیشتر برای متقاضیانی کاربرد دارد که هدف آن‌ها مهاجرت و اقامت در کشور انگلستان است.

مشخص است که این آزمون‌ها در مواردی با یکدیگر تفاوت دارند و زبان آموزا باید شناخت کاملی نسبت به آن آزمون‌ها داشته باشند و بسته به شرایط و اهدافی که دارند، نوع آزمون IELTS مد نظرشان را انتخاب و در آن شرکت کنند.

کاربران محترم سایت در خصوص مشاوره گرفتن از متخصصان مطرح کشوری عضو پلتفرم vip  دکتر علی اباصلتیان در هریک از موضوعات زیر می توانند با شماره 09392939108 مشاوره ازمون های زبان پلتفرم دکتر علی اباصلتیان تماس بگیرند، این موضوعات عبارت است از نمونه سوالات ازمون  آیلتس    IELTS  ، سامانه ازمون  آیلتس    IELTS  ، بخشنامه آزمون  آیلتس    IELTS  ، خدمات ویژه آزمون  آیلتس    IELTS  ، تحلیل سوالات آزمون  آیلتس    IELTS  ، دایره واژگان پی تی    IELTS  ، کلاس خصوصی انلاین ازمون  آیلتس    IELTS  ، جزوه های خاص ازمون  آیلتس    IELTS  ، سوالات پرتکرار آزمون  آیلتس    IELTS  ، قبولی قطعی تضمینی مدرک  آیلتس    IELTS  ، سوالات احتمالی ازمون  آیلتس    IELTS  ، دوره فشرده ازمون  آیلتس    IELTS  ، تضمین مدرک  آیلتس    IELTS  ، کتاب جامع مدرک  آیلتس    IELTS  ، جزییات مهم و کاربردی آزمون  آیلتس    IELTS  ، راز و رمزهای آزمون  آیلتس    IELTS 

 

پلتفرم دکتر اباصلتیان، با شناخت کامل نسبت به هر کدام از این آزمون‌های آیلتس، بسته به شرایط و اهداف متقاضیان، جهت موفقیت حساب شده و تضمینی زبان آموزان، برای تک تک آنها برنامه اختصاصی جداگانه‌ای را در نظر می‌گیرد و با ارائه نقشه راه قاعده مند، زمینه موفقیت شما را فراهم خواهند کرد.

توجه داشته باشید که علاقه مندان به زبان انگلیسی، داوطلبان ادامه تحصیل در خارج از کشور و تعقیب کنندگان مهاجرت به کشورهای دیگر، می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در آزمون‌های IELTS و کسب امتیاز مورد نیاز مطابق با اهدافشان، اقدام کنند. نتایج این آزمون، سطح زبان داوطلبان را تعیین می‌کند.

پکیج جامع سوالات امتحان(MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

 

جامع‌ترین پکیج امتحان زبان دکتــری دانشگاه آزاد اسلامی به همراه پاسخنامه کاملاً تشریحی(   MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108 ) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

 

تحلیل و آموزش بیش از 1300 سؤال در 18دوره اخیر شامل واژگان، دستور زبان، درک مطلب و کلوزپسیج امتحان(MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

 

با این وجود، بسیاری از افراد مخصوصا علاقه مندان و تعقیب کنندگان مهاجرت، که سطح زبان انگلیسی ضعیف تری دارند، برای کسب امتیاز و نمره لازم در آزمون Ielts با مشکل مواجه می‌شوند و با وجود چندین و چند بار آزمون، موفق به اخذ نتیجه دلخواه نمی‌گردند. به همین دلیل، همواره به دنبال آشنایی با موسسه ها و افرادی هستند تا راه موفقیت در این آزمون را به آنها بیاموزند. در این میان، افراد سودجوی فراوانی نیز هستند که از شرایط موجود این افراد، سوء استفاده کرده و به زبان آموزان به عنوان یک منبع درآمد غنی نگاه می‌کنند.

بنابراین، زبان آموزان باید با مطالعه کافی، در مورد اعتبار موسسات، خدمات ارائه شده آنها، اساتید مورد استفاده و بسیاری از موارد دیگر، تحقیق کنند و با چشمی باز اقدام به انتخاب کنند.

در این میان، پلتفرم دکتر علی اباصلتیان با توجه به اهمیت آزمون آیلتس و تعداد فراوان شرکت کنندگان این آزمون بین المللی، پیش از هر گونه تبلیغی جهت جلب نظر زبان آموزان، اقدام به مطالعه و بررسی همه جانبه نسبت به این آزمون نموده است. متخصصان زبان انگلیسی در پلت فرم دکتر اباصلتیان، در ابتدا شرایط شرکت و ثبت نام، اصول نمره دهی، تعین سطح زبان آموزان، منابع مورد استفاده در طراحی سوالات این آزمون و سایر جزئیات آزمون Ielts را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده اند؛ سپس، در اقدامی جالب توجه، افرادی را که در کشور در این آزمون با نمرات بالای 8 کسب کرده اند، مورد شناسایی قرار داده و چگونگی دستیابی این افراد به این نتیجه عالی را جویا شده اند.

جالب اینجاست که این افراد، حاصل موفقیت خود را در کنار تلاش مضاعف، شرکت در آزمون‌های آزمایشی و صرف هزینه جهت شرکت در کلاس‌های خصوصی نزد اساتید برتر کشوری و استفاده از بهترین منابع مطالعاتی پیشنهادی این اساتید دانسته‌اند.

بنابراین، متخصصان زبان انگلیسی در پلتفرم دکتر علی اباصلتیان نیز با الگو قرار دادن این افراد برتر، اقدام به جمع آوری و بررسی رزومه قوی ترین و مطرح ترین اساتید کشوری در زمینه زبان انگلیسی نموده و از این میان، برجسته ترین اساتیدی را که سابقه خوبی در تدریس منابع مطالعاتی آزمون آیلتس دارند، گلچین نموده اند تا تمامی متقاضیان آزمون زبان آیلتس و تعقیب کنندگان مهاجرت، از کسب موفقیت در این آزمون اطمینان حاصل کنند.

اساتید برجسته و حرفه‌ای زبان انگلیسی جهت موفقیت در آزمون Ielts با معرفی منابع مفید و کاربردی و ارائه‌ی نقشه راه عالی، قدم به قدم شما را تا دستیابی به موفقیت و کسب نمره مورد نظرتان در این آزمون همراهی خواهند کرد.

اعتماد شما به پلتفرم دکتر اباصلتیان، به معنای موفقیت تضمینی شما در آزمون Ielts خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم پیش از اینکه وقت و زمان خود را صرف شناخت و انتخاب اساتید، منابع آزمون و شروع مطالعه کنید، در ابتدا با پشتیبانی پلتفرم دکتر علی اباصلتیان در تماس باشید و درخواست مشاوره رایگان خود را ثبت کنید؛ همچنین می‌توانید با حضور در تارنمای پلت فرم دکتر اباصلتیان، جهت دریافت مشاوره رایگان درخواست خود را با عنوان آزمون Ielts ثبت نمایید.

مشاوران حرفه‌ای و متخصصان مجرب پلتفرم دکتر اباصلتیان، پس از دریافت اطلاعاتتان، با شما تماس خواهند گرفت و به صورت کامل و جامع در مورد اساتید مجرب و مطرح فعال این پلتفرم و خدمات با کیفیت و تضمینی موجود با شما گفتگو خواهند کرد. در نهایت، شما می‌‌توانید با اطمینان کامل، هر یک از خدمات این پلتفرم را بشناسید و با شناخت کامل از این مجموعه، اقدام به ثبت نام نمایید و پیشاپیش، موفقیت خود را در آزمون زبان انگلیسی Ielts جشن بگیرید.

 

لطفا از تماس با سایت ما خودداری کنید. پیرو تماس مکرر دوستان به اطلاع می رساند در خصوص استفاده از مشاوره رایگان و خدمات متمایز پلتفرم vip دکتر علی اباصلتیان فقط با وبسایت خودشان یا شماره موبایل 09392939108  تماس بگیرید.

 

روش حفظ عبارات و واژگان حفظی سخت امتحان (MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

جهت اطلاعات بیشتر از پلتفرم دکتر اباصلتیان به ادرس زیر مراجعه کنید

Www.Abasaltian.Com

 

منبع اصلی و تضمینی قبولی در امتحان(MSRT , IELTS  , TOLIMO , GRE , DUOLINGO , TOLIMO , EPT ,TOFEL . IELTS , UTEPT , UIEPT  , بسندگی زبان دکتری) جهت راهنمایی و مشاوره فوری تماس بگیرید. 09392939108

 

کاربران محترم سایت در خصوص مشاوره گرفتن از متخصصان مطرح کشوری عضو پلتفرم vip  دکتر علی اباصلتیان در هریک از موضوعات زیر می توانند با شماره 09392939108 مشاوره ازمون های زبان پلتفرم دکتر علی اباصلتیان تماس بگیرند، این موضوعات عبارت است از ثبت نام ازمون  آیلتس    IELTS  ، کارنامه ازمون  آیلتس    IELTS  ، منابع آزمون  آیلتس    IELTS  ، پکیج آزمون  آیلتس    IELTS  ، اخبار آزمون  آیلتس    IELTS  ، کارت ورود به جلسه  آیلتس    IELTS  ، جزوات خاص ازمون  آیلتس    IELTS  ، جزوات وکب و واژگان ازمون  آیلتس    IELTS  ، گرامر آزمون  آیلتس    IELTS  ، موفقیت تضمینی مدرک  آیلتس    IELTS  ، عامل اصلی موفقیت ازمون  آیلتس    IELTS  ، لغات پرتکرار ازمون  آیلتس    IELTS  ، جزوه گرامر  آیلتس    IELTS  ، سریع ترین راه قبولی مدرک  آیلتس    IELTS  ، درک مطلب آزمون  آیلتس    IELTS  ، موفقیت در آزمون  آیلتس    IELTS 

 







مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *