بیت سعید شکست مقابل استقلال را جبران کنیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرمنده هواداران شدیم و قول می‌دهم شکست در این دیدار را در بازی‌های بعد جبران کنیم.


به گزارش ایرنا، حسن بیت سعید پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با شناخت مقابل آنها قرار گرفتیم. ما اینجا آمده بودیم تا امتیاز بگیریم اما روی غفلت گل خوردیم.


وی افزود: پس از آن هم تلاش کردیم تا نتیجه را جبران کنیم اما هر چه زدیم به گل تبدیل نشد.


مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در رابطه با صحنه پنالتی خاطر نشان کرد: رضا جبیره به من گفت که پای مرا زد ولی کارشناسان باید نظر بدهند.


بازیکن صنعت نفت آبادان ادامه داد:‌ علیرضا منصوریان جوّ خوبی را در تیم ایجاد کرده که من را یاد همان استقلال خوزستانی انداخت که قهرمان لیگ شد. همه بازیکنان همدل هستند و با دلشان بازی می‌کنند.


بیت‌سعید گفت: مشکلات مالی زیادی داریم اما وقتی وارد مستطیل سبز می‌شویم با عشق بازی می‌کنیم و برای هواداران و به عشق آنان می‌جنگیم و مشکلات را فراموش می‌کنیم. اینجا به هواداران قول می‌دهم که جبران خواهیم کرد.


بیت سعید در خصوص انفجار در خوابگاه صنعت نفت گفت: خدا را شکر کسی مصدومیت جدی پیدا نکرد. چند نفر مثل آنالیزور و تدارکاتمان مصدوم جزئی داشتند. فکر می‌کنم آنها در یک جای دیگر ساکن شدند. اتفاقات عجیب و غریبی در تیم است. همه دیگر خبر دارند، از خوابگاه، مسائل مالی و زمین تمرینی ولی گفتم که ما به عشق مردم خوزستان و مردم آبادان بازی می‌کنیم.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *