تهدید مجدد رژیم صهیونیستی به ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی

رژیم صهیونیستی در گزارشی تصویری تهدید به ترور اکرم العجوری، فرمانده کل گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی کرد.


به گزارش ایسنا، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش تصویری را از اکرم العجوری، فرمانده کل گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی منتشر کرد که وی در کنار تعدادی از فرماندهان گردان‌های قدس حضور داشت که بیشتر آنها از کسانی بودند که نیروهای اشغالگر آنها را از جمله بهاء ابوالعطاء ترور کرده‌اند.


این شبکه عبری در گزارشی درمورد اکرم العجوری، فرمانده فلسطینی، اعلام کرد که او از چندین تلاش برای ترور جان سالم به در برد و در حال حاضر ساکن ضاحیه جنوبی بیروت است. او قوی‌ترین مرد در جهاد اسلامی و مسئول روابط با ایران و مسئول مقاومت در کرانه باختری و موشک‌های غزه است.


این شبکه اعلام کرد که اکرم العجوری در نوار غزه متولد شد و از زمانی که جهاد اسلامی تاسیس شد،‌ به آن پیوست همانند صالح العاروری، از فرماندهان حماس که از این منطقه دور شد و در سوریه مستقر گشت.


خبرنگار شبکه ۱۴ گزارش داد که جاسوسان رژیم صهیونیستی در حال تعقیب العجوری هستند و او را به مسئولیت در پیشرفت گردان جنین و رابطه مستقیم با فرماندهان گردان‌ها متهم می‌کنند.


در این گزارش ادعا شده است که بعد از بازداشت بسام السعدی، از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در جنین، و دوست نزدیک الجبوری، ارتش اشغالگر عملیات نظامی را راه انداخت و در آن تعدادی از فرماندهان جهاد کشته شدند.


در این گزارش آمده که السعدی در راستای تشکیل توانمندی‌های نظامی در کرانه باختری کار کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *