سپاه کرمان و تهران بزرگ تفاهم نامه امضا کردند

جیرفت – ایرنا – فرمانده سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ می‌گوید که تفاهم‌نامه این نهاد با سپاه ثارالله کرمان در ۲ بخش خدمت‌رسانی در مناطق محروم دیار کریمان و نیز اعزام راهیان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی امضا شده است.


به گزارش ایرنا سردار حسن حسن زاده روز شنبه در دیدار با سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در شهرستان جیرفت اظهارداشت: خدمات رسانی به مناطق محروم جنوب کرمان شامل ساخت ۱۱۰ منزل، اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه، آبرسانی به روستاها و اهدای بسته مومنانه می شود.


وی افزود: همچنین اعزام دانش آموزان، دانشجویان و جوانان برای زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش دیگر این تفاهم نامه برنامه ریزی شده است.


سردار حسن زاده بیان کرد: مردم تهران بزرگ در تمامی عرصه های انقلاب نقش آفرینی کرده اند و اخیرا نیز در جریان سیل با کمک های خود در تامین کمک های مومنانه به ایفای نقش پرداختند.


وی حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و تمامی اقشار علاقه‌مند را بر سر مزار سرادر دل ها سبب شناخت و بهره مندی بیشتر از مولفه‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و بر ترویج فرهنگ سردار دل ها در بین نسل جوان تاکید کرد.


به گزارش ایرنا فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با تشکر از سپاه پاسداران حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ که در چهار عرصه به مردم سیل زده جنوب کرمان خدمت رسانی می کند اظهارداشت: جنوب و شرق استان کرمان از مناطق کم برخوردار هستند و سپاه نیز به این مناطق توجه ویژه دارد.


وی گفت: سپاه پاسداران با نگاه ویژه و به صورت جهادی در مناطق محروم  فعالیت می کند.


به گزارش ایرنا استان کرمان بویژه در مناطق جنوبی در دیماه امسال طی ۲ نوبت درگیر سیلاب شدید بود که خسارت های فراوانی به بار آورد.


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *