فهم درست مسائل شرعی برای مسئولان ضروری است

ایسنا/قم تولیت حرم مطهر بانوی کرامت فهم درست خط اسلام و مسائل شرعی را برای مسئولان مهم دانست و گفت: خوب است که حرف همه طیف های فکری شنیده شود و فارغ از هیاهوی برخی جریانات آنچه که مطابق شرع و قانون است اجرا شود.


آیت الله سعیدی در دیدار سیدمحمد آقامیری استاندار جدید قم که امروز ۵ شهریورماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد عهدنامه مالک اشتر را از نامه های مهم و راهبردی امیرالمؤمنین دانست و گفت: با وجود علم حضرت به اینکه مالک به مصر نمی رسد ولی این نامه مفصل را نوشتند تا معیارهای یک استاندار تراز اسلام را ترسیم کرده باشند.


به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سعیدی با اشاره به تفکیک قوا در عهدنامه مالک اشتر، گفت: فهم درست خط اسلام و شریعت و اجرایی کردن آن در جامعه یک مسأله مهم است که هر کسی از عهده آن بر نمی آید.


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه برای ریز و درشت مسائل زندگی فردی و اجتماعی بشر در اسلام دستور داریم، افزود: فهم و اشراف بر دین و مسائل شرعی برای مسئولان نظام اسلامی خیلی اهمیت دارد و خوب است که حرف همه طیف های فکری شنیده شود و آنچه که مطابق شرع و قانون است اجرا شود.


وی با بیان اینکه برخی از افراد بلند حرف می زنند ولی تعدادشان اندک است، اضافه کرد: نباید فریب هیاهوی برخی از جریانات را خورد بلکه آنچه مطابق شرع و قانون است را انجام دهید و بدانید که خداوند یاری دهنده شما خواهد بود.


در ابتدای این دیدار سیدمحمد آقامیری با اشاره به اولویت های کاری استانداری قم، عنوان کرد: اولویت اول ما در حوزه سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، دامداری و صنایع فرهنگی مذهبی با هدف اشتغال آفرینی و رشد تولید است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *