نصب بیش از ۲۳۰۰ تابلو و علائم ایمنی در راه های لرستان

ایسنا/لرستان معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۲۳۰۰ عدد انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) در طول محورهای استان نصب شده است.


مسعود امیری شانزدهم مردادماه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و حریم راه لرستان در سال جاری اشاره و اظهار کرد: با هدف ایمن‌سازی راه‌های استان ۲۱۶۵ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان خط کشی شده است.


وی ادامه داد: در این مدت ۲۳۰۰ تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۸۰ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، ۷۹۹۲ عدد چشم گربه‌ای، بیش از ۲۰۶۳ عدد استوانه ایمنی، ۵۲۱ عدد بشکه ایمنی، ۱۵۰ کیلومتر شیار لرزاننده و ۱۹۷۰ عدد سرعت‌کاه در طول محورهای لرستان نصب شده است.


امیری بیان کرد: نگهداری و بروزرسانی ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای لرستان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ‌های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان‌ها رصد و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده نقص یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می‌شود.


معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به حفاظ‌های نصب شده در محورهای استان اشاره کرد و افزود: در راستای ایمنی راه‌ها نیز در این مدت بیش از ۲۵ کیلومتر نیوجرسی چهار متری تهیه و نصب و ۱۶۵۵ عدد نیوجرسی آشکار سازی شده، همچنین بیش از ۱.۵ کیلومتر گاردریل در محورهای استان تهیه و نصب شده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *