هدف مان معرفی بازیکن به تیم ملی است سخت ترین المپیک و قهرمانی

ایسنا/اصفهان مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی هدفش در رأس نیمکت سپاهان را معرفی بازیکنان شایسته از استان اصفهان به تیم ملی کشتی دانست و گفت: امسال شرایط خاصی وجود دارد و با وجود شرکت کردن روسیه در این مسابقات سخت‌ترین سال المپیک و قهرمانی جهان را داریم.


تعداد باشگاه‌های فعال در حوزه تیم‌داری رشته کشتی در اصفهان به تعداد انگشت‌های یک دست نمی‌رسد که می‌توان در میان مدارس کشتی و آکادمی به تیم‌داری باشگاه‌های سپاهان و پادمایدک اشاره کرد.


به گزارش ایسنا، پادمایی‌ها در بخش آکادمی نونهال و نوجوان فعال‌اند و طلایی‌ها که سال گذشته به‌عنوان تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یافتند نیز تصمیم‌ گرفتند علاوه بر تیم‌داری کشتی فرنگی برای بزرگسالان، امسال در رده‌های پایه هم فعالیت کنند تا در سال‌های آینده بتوانند دوبنده‌پوشان تیم بزرگسالانشان را از آکادمی تامین کنند. همچنین آن‌ها می‌خواهند در تیم بزرگسالان علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم قهرمان سال گذشته، چند ملی‌پوش آکادمی نیز به جمع تیم قبلی اضافه کنند.


رسول جزینی، سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به هدف‌گذاری کشتی برای سالیان آتی، اظهار کرد: نگاه ما به المپیک است و هدف‌مان این است که بتوانیم با حمایت‌های باشگاه و هیئت کشتی استان اصفهان در رده‌های نونهالان ،نوجوانان و جوانان نمایندگان شایسته‌ای از استان اصفهان به تیم ملی معرفی کنیم. 


وی خاطر نشان کرد: امسال شرایط خاصی وجود دارد و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به نظر من با وجود شرکت کردن روسیه در این مسابقات سخت‌ترین سال المپیک و قهرمانی جهان را داریم، اما هیچ کدام از این شرایط باعث کم شدن انگیزه و شایستگی کشتی‌گیران تیم ملی ما نخواهد شد و ما می‌توانیم با استفاده از تجربه‌های خودمان حتی قهرمان جهان شویم.


فرنگی‌کار ملی‌پوش اسبق اصفهان با اشاره به موانع این رشته، افزود: زندگی یعنی مانع، ولی مانعی که قابل حل نباشد، نبوده است. تنها مانع ما در این مسیر نبودن الگوی کشتی در استان است که به آن احتیاج داریم. 


جزینی ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم بتوانیم در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان ملی‌پوشانی داشته باشیم و بقیه بازیکنان هم بتوانند به‌عنوان الگو از تجربیات آن‌ها استفاده کرده و پیشرفت زیادی داشته باشیم.    

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *