پرداخت ۵۸ میلیاردی مطالبات پرستاری بیمه سلامت در دو مرحله

ایسنا/مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تعرفه‌های پرستاری بیمه سلامت، از پرداخت ۵۸ میلیارد تومانی این مطالبات در دو مرحله بر اساس محاسبه و تصمیم‌گیری در جلسات مختلف حوزه‌های پرستاری خبر داد.


به گزارش ایسنا، دکتر کاظم محمودی امروز در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه استان مازندران که در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی  برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام پرستاران شهید دانشگاه، اظهار کرد: پرستاران در خط مقدم مراکز درمانی هستند؛ چرا که در ایام کرونا اگر همراهی خانواده‌های آنان نبود کار برای پرستاران ما بسیار سخت می‌شد و این فداکاری ها شایسته قدردانی است.


وی با اشاره به تعرفه‌های پرستاری بیمه سلامت، از پرداخت ۵۸ میلیارد تومانی این مطالبات در دو مرحله بر اساس محاسبه و تصمیم‌گیری در جلسات مختلف حوزه‌های پرستاری خبر داد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در حوزه تامین اجتماعی تاکنون پرداختی صورت نگرفته و دانشگاه با تلاش بسیار و از طریق تهاتر در صدد تامین آن است، تصریح کرد: تاکنون ۲۵ میلیارد تومان تخصیص یافته و برای تمامی پرستاران به مبلغ ۳ میلیون تومان پرداخت می‌شود.


وی با اشاره به اینکه بخشی از مطالبات حق اشعه پرستاران نیز در حال جمع‌بندی است و به زودی در چند مرحله پرداخت می‌شود، گفت: در نحوه محاسبه بهره‌وری گلایه‌هایی وجود دارد و معتقدیم باید حقوق پرستاران به صورت قانونی پرداخت شود.


پرداخت ۵۸ میلیاردی مطالبات پرستاری بیمه سلامت در دو مرحله


این مسئول خاطرنشان کرد: پذیرای سخنان و مطالبات پرستاران هستیم و دفتر این معاونت به روی همه کارکنان حوزه درمانی همواره باز است.


محمودی با اشاره به برگزاری موفق انتخابات نظام پرستاری با مشارکت خوب، از ارسال اعتبارنامه‌ها به حوزه‌های ۹ گانه خبر داد و متذکر شد: در این انتخابات شاهد تغییر ۵۰ درصدی و حضور نیروهای پیشکسوت و جوان در ترکیب هیات رئیسه بودیم.


وی در ادامه از برگزاری انتخابات شورای پرستاری استانی و کشوری خبر داد.


برخورد علمی با پسماندهای بیمارستانی

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگردکتر علی اباصلتیان – مشاوره فوری 09387708025

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *