تلخ و شیرین های یک فصل برای ستاره آرژانتینی

انسو فرناندس پس از ترک بنفیکا و قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین به ارزیابی فصلی که گذشت پرداخت و عنوان کرد پوچتینو توانایی بازسازی چلسی را دارد.


به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، باشگاه بنفیکا تلاش زیادی کرد تا مانع از جدایی انسو فرناندس در زمستان شود اما در این نهایت این بازیکن راهی چلسی شد. فرناندس در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد درخشانی در ترکیب  تیم ملی فوتبال آرژانتین داشت و عنوان بهترین بازیکن جوان جام را هم به دست آورد. رقم فسخ قرارداد او ۱۲۰ میلیون یورو بود که چلسی با پرداخت آن توانست او را جذب کند.


فرناندس درباره حضور در چلسی گفت: ما در چلسی طبق برنامه پیش می‌رویم اگرچه فصل اول آن‌طور که همه می‌خواستیم نبود. ما می‌دانیم که این یک پروژه جدی است و امسال قدرت چلسی را در زمین نشان خواهیم داد.


این بازیکن ۲۲ ساله هم‌چنین از بنفیکا و هوادارانش به خاطر حمایت‌هایی که در جام جهانی با آرژانتین دریافت کرد، تشکر کرد و افزود: من لحظات درخشانی را در یک سالی که سپری شد زندگی کردم. بسیار سپاسگزارم که برای بنفیکا بازی کردم و از این فرصت استفاده می‌کنم و به همه هواداران بنفیکا برای قهرمانی در لیگ تبریک می‌گویم. سپس وقت آن رسید که فرصت بازی در جام جهانی برای کشورم آرژانتین را داشته باشم و با کسب قهرمانی در قطر رویای کودکی به حقیقت پیوست. بازی در لیگ برتر و جنگیدن برای چلسی هدف بعدی بود که به آن رسیدم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *