حزب الله جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان محور مقاومت است

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که پس از نبرد طوفان الاقصی نتایج جنگ دیگر جدا از هم نبوده و تمام جبهه‌های محور مقاومت از یکسو و میدان‌های شر از سوی دیگر با هم متحد شده‌اند.


به گزارش ایسنا، «شیخ حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: نبرد طوفان الاقصی واقعیتی را که تا پیش از این برای ملت‌های منطقه پنهان بود، فاش کرد و آن واقعیت یکی بودن میدان‌ها چه در محور شر به رهبری آمریکا و چه در محور مقاومت است که جمهوری اسلامی ایران به منزله نوک پیکان آن است. بر این اساس، دیگر پیروزی جداگانه و انفرادی یا شکست جدا وجود ندارد و این در طول شش ماه جنگ جاری میان رژیم صهیونیستی و جبهه‌های مقاومت نمایان شده است.


به گزارش سایت «العهد»، البغدادی در دیدار با جمعی از مدیران و اساتید حوزه علمیه شهر مشهد گفت: درست نیست به جنگ جاری با این رژیم موقت به این شکل نگاه کنیم که برخی در آن مشارکت دارند و برخی نظاره‌گر هستند، همه مشارکت دارند اما نقش‌ها متفاوت است، همانگونه که آمریکا نوک پیکان محور شر و شرکت‌کننده اصلی در حملات اسرائیل است، جمهوری اسلامی ایران هم نوک پیکان محور مقاومت است و بدون آن جبهه‌های مقاومت نمی‌توانند ادامه دهند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم دستگاه تصفیه آب
بیشتر بخوانیمروش‌های انتخاب و خرید نهال‌های سالم برای باغبانی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *