وزرای خارجه اتحادیه اروپا با درخواست تنش زدایی تشکیل جلسه می دهند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از برگزاری جلسه فوق‌العاده وزرای امور خارجه این نهاد اروپایی در پی حمله ایران به نقاطی در رژیم صهیونیستی خبر داد.


به گزارش ایسنا،‌ «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پی عملیات «وعده صادق» که توسط ایران علیه نقاطی در اراضی اشغالی انجام شد، امروز (یکشنبه) گفت که از وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا خواسته است ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) یک ویدیو کنفرانس فوق‌العاده برای گفت‌وگو درباره تحولات منطقه و کمک به تنش‌زدایی از درگیری‌ها در آن تشکیل دهند.


خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که بورل در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پی حملات ایران علیه اسراییل، خواستار تشکیل جلسه‌ فوق‌العاده وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا به صورت ویدیو کنفرانس در روز سه‌شنبه شدم. هدفمان کمک به تنش‌زدایی و امنیت منطقه است.


بورل، امروز حمله ایران به اراضی اشغالی را که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در  دمشق انجام شده بود را محکوم کرده و گفته بود که از نظر او این حمله یک «تنش‌زایی بی‌سابقه» است.


سپاه پاسداران ایران، شامگاه گذشته صدها پهپاد و موشک را به سمت اهدافی در اراضی اشغالی شلیک کرد.


افزون بر این، «جورجیا ملونی» نخست‌وزیر ایتالیا گفت که گروه هفت (آمریکا، کانادا، ژاپن، ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان)، عصر امروز برای بررسی حمله ایران به اراضی اشغالی یک جلسه فوق‌العاده به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌کند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *